Maraton sposobem na budowanie wizerunku firmy?

18 Lis

Maraton sposobem na budowanie wizerunku firmy?

Wizerunek firmy jest we współczesnych czasach niezwykle istotnym elementem jej sukcesu. Jeśli firma jest znana klientom to chętniej sięgają oni po jej produkty i usługi. Dlatego też przedsiębiorstwa zabiegają o to by mieć pozytywny wizerunek. Jest on kreowany na wiele różnych sposobów. Liczy się nie tylko jakość obsługi klienta, jakość produktów czy atrakcyjna oferta. Istotna jest także działalności poza biznesowa. Taka jak działalność charytatywna czy podejmowanie działań z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Faktem jest także, że w budowanie takiego wizerunku duże znaczenie ma także kreatywności i znajdywanie nowych kanałów, dzięki którym firma staje się rozpoznawalna.

Ciekawym sposobem może być uczestnictwo przedstawicieli firmy w coraz popularniejszych maratonach i półmaratonach. Są one organizowane w wielu miastach Polski. Jednym z najbardziej znanych biegów dla przedsiębiorców jest Bussines Run. Jednak nie tylko ten bieg dedykowany jest pracownikom i właścicielom firmy. Tego typu imprez jest coraz więcej w całym kraju. Udział w nich jest bardzo pozytywnie odbierany zarówno przez klientów, jak i kontrahentów firmy.

Udział pracowników w takim biegu może zatem stać się sposobem na budowanie wizerunku firmy. Im więcej pracowników weźmie w nim udział, tym lepiej widoczna jest firma, zwłaszcza jeśli biegną oni w firmowych koszulkach. Pełnią sukcesu byłoby zwycięstwo w takim maratonie czy półmaratonie. Warto wobec tego zainwestować w treningi dla firm. Istnieją na rynku kluby sportowe, które mają w swojej ofercie także przygotowanie do takiego biegu.

Ponadto wspólne treningi pracowników przygotowujących się na przykład do sztafety budują również jedność w zespole i uczą współpracy. Dlatego wybierając taki trening firma zyskuje podwójnie. Więcej na temat treningów dla zespołów można dowiedzieć się na stronie – grupy biegowe. Warto rozważyć taki sposób na budowę wizerunku firmy oraz tworzenie jedności wśród pracowników.