Co oznacza status Google Adwords Partner?

4 Paź

Co oznacza status Google Adwords Partner?

Chyba każdy, kto nie pracuje w branży marketingowej, ale choć trochę interesuje się tą tematyką zauważył, że niektóre agencje reklamowe i marketingowe na swoich stronach internetowych dumnie chwalą się statusem “Google Partner”, “Google Adwords Partner” lub “Premier Google Partner”. Inne zaś skrupulatnie o nim milczą. Co oznaczają te statusy? Czy przy wyborze agencji marketingowej jako usługodawcy lub miejsca pracy warto zwracać uwagę na te symbole?

Informacje o programie Google Partners

Jeśli agencja marketingowa lub reklamowa chwali się statusem Partnera Google, oznacza to, że jej pracownicy zdali niezbędne egzaminy i uzyskali certyfikaty z zakresu określonych usług Google Ads. W praktyce oznacza to, że mają oni najbardziej aktualną i zweryfikowaną wiedzę i umiejętności do przeprowadzania różnych kampanii i rozwiązywania problemów. Szukając więc miejsca pracy czy usług marketingowych na najwyższym poziomie warto sprawdzić, czy wybrana przez nas agencja posiada taki status oraz wykorzystuje również inne źródła pozyskiwania ruchu.

Google Adwords Partner – pomoc dla firm

Partnerzy Google po zdanych egzaminach są ekspertami w obszarze przynajmniej jednej z poniższych usług Google Ads lub wszystkich, jeśli posiadają status “Premier Google Partner”.

Reklama w sieci wyszukiwania

dzięki specjalnym umiejętnościom pracownicy agencji pomogą tworzyć oraz optymalizować reklamy wyświetlające się w wyszukiwaniach Google, udzielą również cennych porad w zakresie doboru słów kluczowych i planowania budżetu. Dzięki temu strona Twojej firmy pokaże się wyżej w wynikach wyszukiwania, będzie więc większe prawdopodobieństwo, że potencjalny klient na nią trafi.

Reklama mobilna

pracownicy agencji, którzy zdobyli certyfikat z reklamy mobilnej, mają cenne doświadczenie w zdobywaniu potencjalnych klientów na urządzeniach mobilnych dzięki reklamom tekstowym, graficznym, video oraz HTML5.

Reklama video

status “Google Adwords Partner” oznacza też, że pracownicy agencji, którzy zdobyli certyfikat z reklamy video, znają najnowsze rozwiązania dotyczące wdrażania i optymalizacji kampanii video na YouTube.

Reklama w sieci reklamowej – partnerzy Google pomogą w tworzeniu atrakcyjnych dla użytkowników reklam, które mogą się wyświetlać w ponad dwóch milionach witryn czy nawet 650 tysiącach aplikacji.